sobota, 7 listopada 2015

Rossmann -49 % Kredki do ust,pomadki, lakiery

Dzień dobry :)
Witam was cieplutko w ten pochmurny sobotni dzień. U mnie pogoda okropna dzisiaj od rana pada deszcz jest pochmurno i zimno. Ale nareszcie weekend trochę czasu żeby odpocząć i przygotować posty na bloga :). Mamy już listopad co oznacza, że jeszcze trochę i święta :)
U mnie dość pracowicie ruszył ten miesiąc miałam trochę spraw do pozałatwiania. W szkole ciągłe kartkówki i sprawdziany :(. Ostatnio znalazłam informację w internecie, że zaczynają się promocje
- 49% w Rossmann <3 kocham te promocję :)

  2.11-6.11 - Szminki, pomadki , kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci :)
  7.11-13.11- Tusze do rzęs, cienie do powiek, kredki do oczu,eyelinery
  14.11- Podkłady,pudry,róże

W moim dzisiejszym wpisie pojawią się produkty z pierwszego tygodnia :)
Serdecznie Zapraszam :)










1. Odżywka do paznokci Eveline Cosmetics 8w1
Chyba bardzo dobrze wszystkim znana wiem, że są przeciwnicy i zwolennicy jednak
 ja bardzo lubię tą odzywkę i zawszę kupuję tylko tą :)
Cena przed promocją 12,59 zł po 6,42 zł



2. Lakier do paznokci Lovely Fast Dry nr 2
Śliczny jesienny kolor :)
Cena przed promocją 6,59 zł  po 3,36 zł



3.Pomadka Lips to kiss Wibo do ust z formułą długotrwałą nr 1
Kolor cudowny jednak pomadka bardzo podkreśla suche skórki i jest dość sucha :(
Niestety nie powaliła mnie i jestem trochę zawiedziona :(
Pomadka ma okropny zapach :/
Cena przed 9,49 zł po 4,83 zł




4. Pomadka Color Wear Lovely  nr 3
Delikatny różowy kolor :)
Cena przed 7,49 zł po 3,81



5. Matowy błyszczyk do ust Lovely extra lasting nr1
Dość długo się utrzymuje :)
Cena przed 8,79 zł po 4,48 zł






6. Million Dollar Lips Wibo nr 1 Matowa pomadka do ust
Jeśli chodzi o tą pomadkę jeszcze jej nie używałam
Cena przed : 10,99 zł po 5,60





To już wszystko co kupiłam :)
A jak u was co dorwałyście na promocji ? 
Który kosmetyk z dzisiejszego postu zainteresował was najbardziej ? 
Koniecznie piszcie w komentarzach :)

Buziaki :*


5 komentarzy:

  1. nie warto kupować kolorówki w rossmannie, bo kosmetyki są podświetlane i strasznie nagrzewają kosmetyki, przez co tracą swoje wartości

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pomadke z wibo bardzo lubię. Ja w tym roku nie kupowałam nic ze szminek bo mam ich wystarczająco i trzeba je w końcu wykorzystać;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post też kupiłam te różową kredkę z Lovley, ale niestety do mnie nie pasuje :( Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię odżywkę 8w1 :)

    OdpowiedzUsuń