czwartek, 10 września 2015

Denko

Witam wszystkich :)
Nadchodzi jesień :( zimno się zrobiło i oczywiście już jestem przeziębiona :( dzisiaj nie byłam w szkole poleżałam w domu i troszkę lepiej się czuje. Muszę do soboty wyzdrowieć bo idę na wesele. A u was co słychać ? Mam nadzieję, że wszystko w porządku :). Trochę produktów ostatnio mi się pokończyło więc czas na Denko :) Zapraszam ! :)

1. Żel pod prysznic Avon Senses revitalising Acai Berry 500 ml
2. Żel pod prysznic Avon Senses Moisturising exotic rose jasmine 500 ml

 Plusy :
- wydajne
- bardzo fajnie się pienią
- duża wersji zapachowych
-nie wysuszają skóry

Minusy:
- brak


3.  Rexona Motion Sense Sexy bouquet
4.Rexona tropical

Plusy :
- opakowanie (blokada)
- duży wybór zapachów
- chroni na długo
- łatwo dostępny

 Minusy :
- brak




5. Isana suchy szampon 200 ml

Plusy:
- łatwo dostępny
- niska cena
- idealnie sprawdził mi się w wakacje
- włosy są po nim odświeżone
- zapach

Minusy :
- brak




6.  Avon odświeżająca pianka do mycia twarzy 150 ml
Pianka bardzo fajnie odświeża twarz jest bardzo wydajna, ma przyjemny zapach i bardzo wygodne opakowanie :)




7. Keratynowy zastrzyk do włosów " Natychmiastowa naprawa" 15 ml
Po za przyjemnym zapachem nie mogę nic o tej odżywce powiedzieć ponieważ nie zauważyłam żeby zrobiła coś z moimi włosami.





8. L'OREAL  Elseve total repair Błyskawiczna terapia rekonstrukcja dla włosów zniszczonych
Jestem uzależniona od tego produktu :) UWIELBIAM
Cudowny zapach, wystarczy maleńka ilość i moje włosy są gładkie miękkie.
Odżywka jest łatwo dostępna teraz w hebe  kosztuje 2,80
POLECAM :)




9. Avon korektor w kolorze : fair
Bardzo lubię ten korektor właśnie zakupiłam drugie opakowanie.
Korektor ma bardzo fajne krycie oraz konsystencje idealnie nadaje się pod oczy :)
POLECAM ! :)



 To już wszystko na dziś :) Mam nadzieję ze post przypadł wam do gustu jeśli tak zostaw po sobie ślad w postaci komentarza i obserwacji.

Jestem tutaj INSTAGRAM : betilifestyle ZAPRASZAM ! :

 Dziękuję Buziaki :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz