niedziela, 6 września 2015

Haul Kosmetyczny

Cześć Dziewczyny :)
Tak..wiem długo mnie tutaj nie było już  tłumaczę dlaczego. Wakacje dobiegły końca..starałam się je wykorzystać jak najlepiej i mogę spokojnie stwierdzić  że były to moje najlepsze wakacje. Nie dodawałam postów ponieważ dużo się u mnie działo miałam dużo na głowie i nie miałam zbytnio czasu :) Ale obiecuje że   biorę się w garść i posty będą pojawiały się częściej :). A co u mnie słychać ? Szkoła :( zaczęło się ciężko rozszerzony polski angielski i biologia mam ochotę strzelić sobie kulkę w łeb to będzie bardzo pracowity rok szkolny mam nadzieję, że u was lepiej się zapowiada. Jestem trochę załamana ale mam nadzieję, że dam rade trzymajcie za mnie kciuki. Dziś zapraszam was na  haul zakupowy :).  Zapraszam :)



1. Avon Care kojący balsam do ciała z aloesem i witaminą E.
Cena w bieżącym katalogu 13/15    9,99/ 400ml
Myślę, że pojawi się recenzja na temat tego balsamu




2. Garnier Fructis  Serum GoodBye Damage
Cena : ok. 14 zł w Rossmann / 50ml



3. Suchy szampon Professional Line Fruity Coctail
Kupiony w biedronce cena : 5,99 / 200ml



4. Beauty Iseree Maxi płatki kosmetyczne
kupione w lidlu cena : 3,99 / 70szt.


5. Zmywacz do paznokci Gia Paris truskawkowy
Cena : 13,90/450ml



6. kremowy  korektor Avon "idealna cera" Fair
Cena w katalogu 13/15 16,99



7. Bourjois bronzer + roświetlacz  nr. 55
Zakupiony w Anglii w drogerii Boots cena : ok 8 funtów


8. Plastry na wągry
Zakupione w Anglii
Pierwsza firma Beauty formulas 6 szt.
Druga Metime 6 szt.
Cena za opakowanie 1 Funt


9. Podkład Bourjois healthy mix nr.52 Vanilla
Zakupiony w Anglii w drogerii Boots cena : ok.7 funtów



10. Woda różana Avon
Cena: ok. 8 zł/150 ml


To już wszystko na dziś mam nadzieję,że post przypadł wam do gustu :)
Znajdziesz mnie tu :
Instagram : betilifestyle Zaobserwuj ! :)
Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz