czwartek, 7 stycznia 2016

Denko

Cześć kochane :)
Witam was serdecznie :) z racji tego ze mam dzisiaj wolne postanowiłam dodać post :)
Zawitał Styczeń z czego bardzo się ciesze bo w tym miesiącu mam urodziny ♥
Spadł śnieg ♥ i jest bardzo zimno u mnie temperatura sięgała -16 stopni a u was jak bardzo zimno ?
Dzisiaj zapraszam was na Denko ostatnich miesięcy :)






                                           1. Ziaja żel myjący oczyszczanie liście manuka


Żel do twarzy na dzień / na noc do cery normalnej, tłustej i mieszanej.
U mnie bardzo dobrze się sprawdził. Dobrze oczyszcza skórę oraz ją nawilża :)
Jestem jak najbardziej na tak oczywiście plus za opakowanie z pompką.





2. Ziaja masło kakaowe 



Krem do cery normalnej i suchej. 
Bardzo fajnie nawilża , cudownie pachnie i jego cena to ok 6 zł.




3. Ziaja krem pod oczy i na powieki rozjaśniający cienie z bławatkiem.


Krem który nawilżył oraz delikatnie rozjaśnił moje cienie pod oczami :)



4. Avon nawilżający balsam do ciała pod prysznic.




Tak naprawdę nie zauważyłam, żeby ten balsam cokolwiek zrobił.
Ładny zapach , balsam nie wysuszył mojej skóry.




5. Avon oczyszczający żel do twarzy.


Bardzo przyjemny zapach zielonej oliwki.
Żel oczyszcza oraz pozostawia uczucie świeżej skóry. 



6. L'OREAL Elseve Total Repair


Błyskawiczna terapia rekonstrukcja dla włosów zniszczonych.

Szczerze mówiąc nie wiem które to już moje opakowanie :)
Produkt jest cudowny ♥
Wygładza i nawilża końcówki włosów. 
Włosy są bardzo miękkie.



7. Garnier Płyn Micelarny 3 w 1 


Na temat tego produkty jest osobna recenzja na moim blogu Zapraszam :)





8. Suchy Szampon fruity coctail


kupiłam ten szampon w biedronce. 
Jednak kompletnie mi się nie sprawdził bardzo ciężko go wyczesać, w składzie jest alkohol który nie jest dobry do naszych włosów. Musze przyznać, że szampon wysuszył moje włosy :(






9. Be beauty Płyn micelarny 




Na temat tego produktu jest osobny post na moim blogu. 



10. Puder Matujący Manhattan 


numerek 70 Vanilla 
Bardzo fajnie matuje twarz. 
Super się sprawdza używany za pomocą aplikatora dołączonego do pudru. 
Niska cena :)
dostępny na ezebra.pl



11. Korektor Golden Rose 

Numerek 04
dobrze kryjący korektor w pędzelku.





To już wszystko na dziś :)
Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) 
Na pewno się odwdzięczę ♥

Buziaki ♥








9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne podsumowanie miesiąca. Ja z tych kosmetyków używałam jedynie balsamu pod prysznic Avon. pozostałe kosmetyki muszę w najbliższym czasie wypróbować. Świetnie, że pokazałaś je tutaj na blogu. Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo z Twojego denka znam, a tym Elseve Total Repair
    mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam produkty Ziaji :D
    Właśnie mam zamiar przetestować ten żel myjący :)

    Mogła byś poklikać w linki w tym poście ? Liczę na szczere kliki :))
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/2016/01/dresslink-winter-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie sprawdzić ten aplikator do włosów, koleżanka miała identyczny i bardzo go zachwalała :) Miłego dnia! Obserwujemy?

    NOWY POST!
    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ziaja ma bardzo fajne produkty ;)
    Używam tego samego płynu ;P
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega lubię produkty z Ziaji :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama używam często Ziaji a to masło kakaowe tak pięknie pachnie :D
    pozdrawiam :*
    http://wewereborntofly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam produkty z ziaji :)
    Zapraszam do mnie!
    Olvvia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń