środa, 17 lutego 2016

Nowości ♥

Cześć dziewczyny :)
Witam was w kolejnym poście :)
U mnie w poniedziałek  zaczęły się ferie ♥ wiec mam  dwa tygodnie odpoczynku, ale to jest również dobry czas na nadrobienie zaległości :)
Nie przedłużając zapraszam was na mój dzisiejszy post w którym pojawią się nowości jakie zagościły u mnie w ostatnim czasie :)




                                     1. Żel pod prysznic YVES ROCHER 200ml/ok 9 zł
                                          od lewej :
                                         Karambola z Malezji
                                         Kwiat Lotosu z Laosu
                                         Ziarna kawy z Brazylii


                      2. Szampon Pantene Pro-V Większa objętość  + odżywka do włosów w piance
                                                               koszt zestawu : ok 18 zł




                        3. Szampon Gliss Kur Million Gloss połysk i głęboka regeneracja  
ok 10 zł



                                       4. Zasypka/ puder dla dzieci Babydream 5,99
                                               (używam jako suchy szampon)



                                         5. Żel pod prysznic Yves Rocher Vanilia 400 ml /16 zł
                                  To już moja 3 butelka uwielbiam ten żel głównie za jego zapach ♥



6. Woda brzozowa ISANA 400ml/8 zł



                                            7. Krem oliwkowy Ziaja 3,99




                                      8. Olej kokosowy Krukam.pl
                                       Kupiony w biedronce 9,99

                                     


9. Żel antybakteryjny do rąk 
Hebe 3,99



10. Gumki do włosów invisibobble 3 szt / 14,99 Hebe 






11. Pędzle Avon
Dwustronny pędzelek do brwi ok 8 zł
Pędzel do bronzera ok 18 zł





12. Korektor Idealna cera Avon Fair ok 17 zł



13. Szminka Matowa Avon 
kolorek : Pure Pink /15,99



14. Szminka Golden Rose 
nr. 116/ 7,90



15. Świecznik IKEA 4,99




16. Świeczka IKEA ok 4 zł 


kupiłam również podkładkę którą możecie zobaczyć na każdym zdjęciu jako tło cena 4,99 zł



Mój tata był ostatnio na odwiedzinach u sióstr w Anglii i przywiózł mi kilka rzeczy,część z nich możecie zobaczyć niżej 


17. Świeczka  Chupa Chups Raspberry 



18. Gumki do włosów Primark 



19. Dwustronny pędzel Primark 



20. Power Bank 4800 mAh Zakupiłam go w biedronce cena 24,99 







To już wszystkie moje nowości :)
Zabieram się za testowanie :)
Jeśli testowałaś lub coś przypadło ci do gustu z dzisiejszego postu koniecznie podziel się tym w komentarzu :).

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz na pewno się odwdzięczę :)


Buziaki :*




7 komentarzy:

  1. Również używam szamponu Pantene, jednak muszę powiedzieć że tylko 2 w 1 mi pasują :) Tutaj jest właśnie mnóstwo takich świeczek- ale nie zawsze ładnie pachnie, ale co prawda chyba jeszcze nie wąchałam Chupa Chups :3

    Pozdrawiam, Ilonciaaa

    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. gumki gumek :D i szmineczka mniam:D Obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie masz gadżet do googla zwykłego? obserwacji?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie perełki ♥
    najlepsze gumki do włosów- sama mam ich mnóstwo

    Co powiesz na wspólną obserwację ?- zacznij a ja się zrewanżuje
    Zapraszam również do konkursu który sama organizuję na moim blogu

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawi mnie ta świeczka Chupa Chups'a :D

    OdpowiedzUsuń
  6. z tego wszystkiego mam tylko dwustronny pędzelek do brwi :)

    OdpowiedzUsuń