poniedziałek, 15 czerwca 2015

Denko

Hej dziewczyny :*
Z góry bardzo chciałam przeprosić za kilku dniową nieobecność ale za dużo miałam na głowie ostatnie poprawianie ocen w szkole i praca trochę dało mi w kość. Ale oceny wystawione więc jest już dobrze :). A tak po za tym to wszystko okej pomału się kręci przez ostatnie dni pogoda była piękna było upalnie aż za bardzo nie dało się wytrzymać na szczęście od wczoraj pada i jest dość chłodno więc kilka dni od upałów dobrze zrobi nam wszystkim :) A u was jak z pogodą ? :)
Dziś zapraszam na DENKO :)


Przez ostatni czas trochę kosmetyków wykończyłam więc dzisiaj w kilku słowach o nich opowiem :)







1. Szampon do włosów Garnier Fructis Fresh 400 ml
Cena : 8-10 zł
Cudowny zapach szampon bardzo się pieni przez co jest dość wydajny :)
Testowałam już dużo szamponów ale co jakiś czas wracam właśnie do tego szamponu :)
Nie obciążą moich włosów nie przetłuszcza ich moje włosy po tym szamponie są lekkie i świeże :)



2. Marion 60 sekundowa maseczka z olejkiem arganowym ( 2 aplikacje) 15 ml
Cena : 2,49 drogeria Natura
Nie zachwyciła mnie ta maseczka nie sprawdziła mi się moje włosy były szorstkie i suche :(
Myślę, że skład też nie zachwyca bo na drugim miejscu jest alkohol . Jestem przekonana, że już nigdy nie kupię tej maseczki.


3. L' OREAL Elseve Total Repair
Błyskawiczna terapia rekonstrukcja dla włosów zniszczonych 20 ml
Cena : 3,99 zł
Produkt godny polecenia moje włosy po nim są miękkie, lśniące i nawilżone :)
Wystarczy maleńka ilość produktu :) ta mała tubka starcza mi na ok 10-13 myć :)
Serdecznie polecam :)



4. Dezodorant Rexona Invisible Aqua
Bardzo lubię dezodoranty Rexona fajnie chronią ich cena : ok 8 zł
Wielkim Plusem jest blokada przycisku :) nie zostawia śladów duży wybór zapachów :)



5. Dezodorant Isana
Cena : 3,99
Całkiem fajny dezodorant jak na taką cenę nie zostawia śladów dużo wersji zapachowych całkiem dobrze chroni :)




6. Dermika luksusowa baza pod makijaż Blask Młodości Gold 24 k
Dostałam tą bazę i myślę, że szału nie ma fajnie nawilża dobrze rozprowadza się podkład ale w moim przypadku nie przedłuża trwałości makijażu, myślę, że znalazło by się lepsze bazy od tej.



7. Maybelline new york dream satin liquid
Nr : 30 sand
Cena : 19,99 teraz znowu dostępne w biedronce
Podkład daje kryjące satynowe wykończenie nie zatyka porów :)



8. Golden Rose liquid concealer nr 04
Cena 15,90 zł
Dobrze kryjący korektor świetnie nadaje się pod oczy :)
Polecam :)


To już wszystkie Denka :)
A może testowałyście jakiś z tych produktów jeśli tak podziel się opinią w komentarzu :)
Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz