środa, 3 czerwca 2015

Ulubieńcy Maja

Hej dziewczyny :*
Właśnie dzisiaj zaczął się długi weekend a więc pojawi się trochę więcej postów mam  więcej czasu wiec postaram się go dobrze wykorzystać :). Dziś przychodzę do was z ulubieńcami Maja :).
Zapraszam !!! :*


1. Carmex
Kupiłam ten balsam na promocji w Rossmannie, kosztował mnie ok 6 zł :)
Bardzo dobrze się sprawdza cudowny zapach zawsze mam go przy sobie w torebce bardzo go polubiłam super nawilża usta i bardzo szybko działa.


2. Błyskawiczna Terapia rekonstrukcja dla włosów zniszczonych L'OREAL Elseve
Jestem zakochana w tym produkcie. Odżywka jest bardzo wydajna to już moje drugie opakowanie. Pierwsze opakowanie starczyło mi na ok 10-12 myć. Moje włosy stały się miękkie i są mniej zniszczone zakładam maleńką ilość.
Cena : ok 4 zł


3. W Maju do gustu przypadły mi dwa zapachy

Pierwszy Avon Femme
Drugi Avon Cherish
Cudowne długo utrzymujące się zapachy.


4. Lakier do paznokci Wibo Hello Summer nr 2
Śliczny kolor idealny na wakacje.



5. Lakier Golden Rose nr 348
Zimny szary kolor bardzo go polubiłam.


6. Zmywacz do paznokci Golden Rose Gia Paris
Uwielbiam ten zmywacz nie chce żadnego innego jest najlepszym zmywaczem jaki miałam do tej pory. Zmywacz jest dostępny w czterech wariantach zapachowych :
- ananas
- tropikalny
- jabłko
-truskawka
Ja posiadam tropikalny, bardzo dobrze radzi sobie ze zmyciem lakierów czy normalnych czy z brokatem. Duży plus za opakowanie z pompką. Zmywacz jest bardzo wydajny
Cena : 16 zł



To już wszyscy moi ulubieńcy :) A wam co najbardziej przypadło do gustu w Maju ? :)
Przeczytałaś ? Zostaw komentarz na pewno się odwdzięczę :* również jeśli chodzi o obserwację.
Mam nadzieję, że dzisiejszy post przypadł wam do gustu :)
Buziaczki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz