czwartek, 4 czerwca 2015

Haul Kosmetyczny

Cześć dziewczyny :*
U mnie pogoda cudowna jest bardzo bardzo ciepło :) a to dopiero początek Czerwca <3 strasznie się ciesze. Dzisiaj rano kiedy  wstałam pomyślałam, że w dzisiejszym poście pokaże wam jak wygląda mój wolny leniwy dzień ale  cały dzień leżałam i trochę bez sensu było by wstawianie jednego zdjęcia. Więc niestety nic z tego, ale jeszcze nic stracone na pewno coś takiego pojawi się na moim blogu. Dziś chciałabym pokazać wam moje zakupy kosmetyczne tak wiem pewnie sobie myślicie znowu ?! oj tak właśnie z tym przychodzę życzę miłego czytania Zapraszam :)


1. Golden Rose Classics waterproof konturówka do ust nr 317
Cena : 4,90 zł


2. Maybelline New York  Affinitone Mineral nr 10 Ivory
Kupiłam ten podkład w Super-Pharm w pewną środę była promocja kup podkład a pomadkę tej firmy kupisz za 1 grosz więc moja mama dobrała sobie właśnie szminkę.
Cena : 31,99


3. Eveline Cosmetics miniMax Big Brush lakier do paznokci nr 933
Cena : 5,99 Hebe


4. Golden Rose Selective nr 75
Aktualnie jest promocja na te lakiery są w cenie 2,99 zł


5. Szklany pilnik do paznokci
Osiedlowy sklep
cena 2 zł



6. Marion 60 sekundowa maseczka z olejkiem arganowym
Drogeria Natura
Właśnie skończyłam tą maseczkę i już raczej jej nie kupie ponieważ mnie nie zachwyciła.
Cena : 2,49 zł



7. L'OREAL Elseve  błyskawiczna terapia rekonstrukcja dla zniszczonych włosów
To już moje 2 opakowanie. Odżywka pojawiła się we wczorajszych ulubieńcach więc odsyłam was tam :)
Cena : 3,99



8. Kremy do rąk Purederm
W Hebe była promocja kup dwa kremy a trzeci dostaniesz gratis :)
Więc skusiłam się i zakupiłam miodowy, nagietkowy i lawendowy
Cena : 4,99 ( cena za jeden krem )


To już wszystko co kupiłam teraz zostało mi testowanie do którego się zabieram :)
Mam nadzieję, że dzisiejszy post przypadł wam do gustu :) jeśli tak zostaw komentarz :*
Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz