poniedziałek, 8 czerwca 2015

Sałatka z sosem czosnkowym

Hej dziewczyny :*
Przepraszam, że nie dodawałam postów codziennie zgodnie z obietnicą ale miałam mało czasu a wczoraj musiałam iść do pracy wróciłam późno i już nie miałam na nic sił. Pierwszy dzień w pracy strasznie się stresowałam ale było bardzo fajnie, dzisiaj jestem padnięta i mam ochotę się położyć jeszcze ta okropna pogoda tak pochmurno a ja muszę iść się uczyć :(. Damy rade robaczki do 26.06 jeszcze troszkę i WAKACJE !!! Dziś przychodzę do was z propozycją sałatki która jest idealna do obiadu na śniadanie czy kolację ale również idealnie sprawdzi się jako dodatek do grilla. Zapraszam !

Potrzebne składniki :
- 1 czerwona papryka
- 1 puszka kukurydzy
- 2 ogórki małosolne
- szczypiorek
- pomidorki koktajlowe
- sałata lodowa
- 1 ząbek czosnku
- 1 jogurt naturalny
- sól
- 1 mała  łyżeczka czosnku granulowanego
- 1 mała łyżeczka czosnku niedźwiedziego
- 1 mała łyżeczka ziół prowansalskich


Krok 1
Zawsze zaczynam od sosu wtedy jest bardziej wyczuwalny czosnek i inne przyprawy
Do miseczki wlewam jogurt naturalny dodaje ząbek czosnku i przyprawy i sos Gotowy :)


Krok 2 
Umyte wcześniej warzywa kroję w kostkę oczywiście pomijam kukurydzę
Do dużej miski dodaje pokrojone warzywa oraz  dodaje kukurydzę.



Krok 3 
Na samą górę sałatki dodaje pomidorki koktajlowe które przekroiłam na pół.
Na sałatkę wylewam sos czosnkowy :) Gotowe !!!


                                                                      Smacznego :) !!!


Mam nadzieję, że post przypadł wam do gustu życzę miłego dnia :)
Zostaw komentarz odwdzięczę się :)
Buziaki :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz