czwartek, 21 maja 2015

Borówki Amerykańskie

Hej dziewczyny :*
Już Czwartek ale ten tydzień zleciał :( mam trochę na głowie teraz. W poniedziałek mam pierwsze jazdy trochę się stresuję ale mam nadzieje, że będzie okej. Zabieram się zaraz za naukę :(
Pomyślałam, że raz w tygodniu będzie pojawiał się przepis na koktajl lub sok :).
Dziś przychodzę z  pysznym koktajlem Zapraszam :)

Koktajl z Borówką amerykańską
Potrzebne składniki:
- mały jogurt naturalny
- ok 1 garści borówek


Wszystko miksuj i wychodzi pyszny koktajl <3
Zdrowy i łatwy do przygotowania :)

Warto pamiętać ze borówki amerykańskie obniżają zbyt wysokie ciśnienie krwi, mają  pozytywny wpływ na pamięć, poprawiają  wygląd skóry oraz funkcjonowanie układu nerwowego.





Mam nadzieję, że taki koktajl przypadł wam do gustu :)
Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz