czwartek, 28 maja 2015

Płyn Micelarny

Hej dziewczyny :)
U mnie dość pracowity tydzień. Mam już za sobą dwie godziny jazd i jest okej chociaż towarzyszył mi wielki stres. Pogoda w tym tygodniu jest okropna ciągle pada i jest dość zimno :(.
Zaraz zabieram się do malowania paznokci a was zapraszam do kolejnej recenzji tym razem produktu do twarzy tak więc Zapraszam !!!


Płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu. BeBeauty 400 ml. Skóra tłusta i mieszana.
Jestem zakochana w tym produkcie uwielbiam go i bez niego nie mogłabym żyć.
Płyn jest cudowny :)




Plusy:
- cena !!!!
- bardzo dobrze radzi sobie z usunięciem makijażu
- nie podrażnia
- jest dość wydajny
- dostępny w Biedronce
- odświeża
- ładny przyjemny zapach
- produkt hipoalergiczny


Minusy :
Niestety jeden minus zauważyłam w mniejszych opakowaniach tego produktu
- przecieka zamknięcie (nie jest to duży minus ale jednak może przeszkadzać)


Małe opakowanie 200 ml / 4,99
Duże edycja limitowana 400 ml  / 7,99

Producent zapewnia że płyn polecany jest również do osób które noszą szkła kontaktowe.

Bardzo polubiłam ten płyn micelarny gdy tylko kończy mi się opakowanie lecę do Biedronki po nowe. Bardzo serdecznie POLECAM !!!
U mnie sprawdził się REWELACYJNIE !!!
Mam nadzieję, że dzisiejszy post przypadł wam do gustu :) jeśli tak zostaw komentarz na pewno się odwdzięczę :)
Buziaki :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz