poniedziałek, 25 maja 2015

Termo ochrona Marion

Hejka Kochani :)
I mamy początek tygodnia :) to będzie zakręcony tydzień tak myślę.
Bardzo się cieszę, że jest was coraz więcej oby tak dalej !!! :)
Dziś kolejna recenzja tym razem produktu do włosów.
Zapraszam :)

Termo ochrona Marion mgiełka chroniąca włosy przed działaniem wysokiej temperatury.
 Jest to mgiełka bez spłukiwania która ma za zadanie chronić włosy przed wysoką temperaturą kiedy używamy lokówki suszarki czy prostownicy tak jak ja.

Plusy :
- cena
- włosy są bardziej miękkie
- zapobiega elektryzowaniu się włosów
- daję ochronę dzięki której moje włosy nie są tak zniszczone
- nie obciąża włosów
- włosy wyglądają zdrowo i świeżo
- nie przetłuszcza włosów
- nie skleja ich
- mgiełka jest bardzo wydajna
- produkt jest łatwo dostępny w drogerii Natura

Minusy :
- nietypowy dziwny zapach


Cena ok 8 zł/130ml

Jest to moje pierwsze opakowanie produktu i jestem zadowolona ale chciałabym wypróbować coś nowego, dlatego proszę was jeśli macie jakiś produkt godny polecenia napiszcie mi o nim w komentarzu.
Buziaki :*

1 komentarz:

  1. Już bardzo dawno miałam tę mgiełkę i używałam czasami... Aczkolwiek nie sprawdzała się ona u mnie dobrze niestety.

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń