czwartek, 14 maja 2015

Wstępna Recenzja Prostownicy

Hej dziewczyny :*
Kilka dni temu przeglądając gazetkę sklepu netto zauważyłam prostownice z Remingtona <3 za magiczną cenę 49,99 zł.
Strasznie się zdziwiłam postanowiłam pojechać do sklepu i to sprawdzić. Zakładałam,że już nie zostało żadnej prostownicy,ale ku mojemu zdziwieniu było ich pełno :D na szczęście :)
Dziś chciałabym wam napisać kilka słów po kilku dniowym użytkowaniu :)
Zapraszam :)

Prostownica o której piszę to : Remington Ceramic 215 S1450


Plusy które zauważyłam do tej pory :
- nie ciągnie włosów
- bardzo szybko się nagrzewa do 215 stopni
- obrotowy kabel
- prostuję włosy rano utrzymują się proste do wieczora
- ceramiczne płytki

Minusy :
- brak blokady
- brak regulacji temperatury
Jak dla mnie nie jest to jakiś ogromny problem.

Uwielbiam używać tej prostownicy :)
Mam nadzieję, że taka wstępna mini recenzja przypadła wam do gustu :)
buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz