poniedziałek, 18 maja 2015

Matowe :)

Cześć dziewczyny :)
 Postanowiłam dzisiaj pomalować paznokcie a że pogoda jest cudowna wybrałam kolor który kojarzy mi się z latem <3. Uwielbiam mieć pomalowane paznokcie. Jeszcze kilka lat temu obgryzałam paznokcie i nic nie pomagało. Aż któregoś dnia spojrzałam na swoje dłonie i wiedziałam, że muszę coś zrobić ze swoimi paznokciami. Można powiedzieć, że z dnia na dzień przestałam obgryzać i zaczęłam o nie dbać :).  Zbliża się lato więc można zacząć szaleć z kolorami :)
Zapraszam :)


od lewej : Golden Rose Top Coat Matte, Avon Gel finish (Sheer Love), Coral Prosilk Delia Cosmetics nr 179, Rimmel London Nail Rescue, pędzelek z zestawu który został zakupiony w hebe :)


krok 1 : oczywiście zawsze nakładam odżywkę Rimmel jedna warstwę. Odżywka jest całkiem fajna dzięki niej moje paznokcie są bardzo twarde niestety zapach odzywki jest okropny.

krok 2 : Nakładam miętowy lakier na prawie wszystkie paznokcie, jedynie na paznokieć na palcu serdecznym nakładam lakier z Avonu. Nakładam po 2 warstwy.

krok 3 Na lekko różowym paznokciu robię miętowe kropeczki za pomocą pędzelka.

krok 4 Nakładam matowy Top Coat.

I gotowe :)



Mam nadzieję,że ten krótki post przypadł wam do gustu :)
Buziaczki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz